Trött osv...

Heej,
 
Jag är haft död så om jag skriver lite tråkigt nu så kan det bero på det.
Har bara sovit sen jag kom hem från skolan vid halv fyra, sen vaknade jag för att bygga ihop ett skåp och sedan käka lite middag:P
Och nu sitter jag här vid dator...min dag har inte varit så händelserik:P
 
Idag visade våran lärare var vi skulle ha våra skåp och sen när vi skulle gå till vaktmästaren och fixa nycklar till det rummet så hade han inga till oss!
Men han skulle kopiera av de två nycklarna han hade:P
Sen så skulle vi ha passerkort så att vi kan komma in till den delen av D-huset och då sa de att det var fel i systemet så att de inte kunde fixa nga!
Ahh...fatta att man var LITE irriterad!  För jag vill ha skåp nu!
Btw såär det omklädningsrum för att vi kommer att byta till arbetskläder sen när vi håller på med mer praktiska grejer...och vi tjejer (3 st) byter om med killarna...men vi kunde ha skåp med de och sen byta om i ett annat rum men det kommer inte jag orka:P
Ojjj...kanske ni tänker men man kan väl byta om me dem??jag kommer ju inte vara naken iaf:P
 
Städning av livet står nu på att göra listan-.- orkar inte men det måste göras...
 
 
Kramkram♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0