Skola om nga timmar...

Ligger här i sägen och kan absolut inte sova:(
Är sjukt trött men det lyssnar inte kroppen på men jag ska göra nga nya försök snart:P
 
Jag ska börja en ny skola och det är lite läskigt känner jag, ny klass och ny skola...
Hoppas jag får en bra och rolig klass...men den består av nästan bara killar, det är bara två tjejer till vad jag vet.
 
Men ingen klass kan bli bättre än den jag hade innan sommarlovet:D
Kommer verkligen sakna den klassen:( Hoppas att det blir mkt återträffar i framtiden!
 
Eftersom jag inte har ngt roligare för mig så tänke jag lägga ut nga bilder från det att jag och saga fjanta med kameran:P Jag har nog en stor chans inom modell världen...NOT!
 
Det jag har på mig är även morgondagens outfit:D
 
 
Kram från en nervös chey!

Kommentarer
Postat av: ?????

hmm vem har tagit den ??? <3

2012-08-21 @ 20:46:32

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0