Nu är jag hemma!

heej!
 
Min blogg har nu liggit död i mer än 3 veckor och jag är väldigt ledsen för det:(
Men jag har varit på båtresa nu i 2½ vecka med min pojkvän och hans föräldrar på deras båt så jag har inte brytt mig i att blogga då men nu är jag tbx! 
 
Jag har fotat jättemkt på de här veckorna m,ed båten och jag kommer visa nga när jag bloggar från min dator nästa gång:P
Så jag har varit vid sveriges kust ner till Terosa och sedan till stockholm och hem:D 
Har haft det jätteroligt och Älskligen var ju där hela tiden kan det bli bättre?? 
 
 
Komm även poå att vi har klassträff ikväll ska bli kul att träffa alla igen efter sommarlovet nu och innan alla börjar i nya klasser och så:D
Kommer sakna er:D
 
8ans klassfoto jag ser lite mongo ut i mitten! :P
 
 
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0