Lärarna får snart fan betala skadestånd till mig!

Heej,
 
Här sitter jag med huvudvärk, ont i magen och  ont i halsen så att man inte kan svälja utan att det gör ont:(
Ahhh...hatar att må dåligt i huvudtaget och dessutom så har jag ont i min jävla axel för att jag får gå runt med en väska med alla böcker i.-.-
För att lärarna inte kan ge oss nga skåp än!>:(
Så jag är lite förbannad på det! Jag får fan ont av att gå i skolan...så snart får de betala skadestånd åt me!
 
Btw så börjar Evlina i skolan imorron så jag säger ett stort LYCKA TILL, till henne! ♥♥♥
Hoppas att det går bra med den nya klassen och skolan:D
Saknar dig redan på rasterna:(♥
 
 
Nu ska jag ta och lyssna påp musik och fixa lite saker tills imorron!
 
Kram♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelinau

Så himla retard bild c:
Dem har två valpar på skolan, himmelriket! c: <3

JAG KLARADE AV ETT BUSSBYTE SJÄLV! :D

Svar: Awww, vad gulligt:DVilken ras???<3<3
Ronja Clarke

2012-08-23 @ 13:45:05
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0