Gävle med bästavännerna! :D

Hallo!
 
Var till Gävle med Tjejerna idag! (Evelina och Rebecka)
Vi blev bl.a jagade av ett fyllo och det var sjukt läskigt så nu är vi rädd för alla konstiga gubbar vi kan se:P
Men han var iallafall jätteläskig!!
 
Det var menningen att vi åkte dit för att bowla men bowlinghallen var stängd:( Very sad if you ask me!
Men vi hade det roligt ändå!
Vi gick runt och shoppa en massa kläder ist..iaf jag!
Heheh...
 
Här kommer bilder på de jag köpt idag!
 
Och så köpte jag en bh som jag inte har bild på men det är en orange med spetzz:P
 
Så tog jag även kort på två klädesplagg som jag köpte under min båtresa:P
 
Älskar Betty Boop T-shirten! Är ett fan av Betty Boop förstår ni:P
 
Ska nu sopa mitt rum och sedan blir det att packa väskan för imorron är det skolstart:P
 
Kram:)
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0