En skoldag avklarad bara tre år kvar...

Heej,
 
Min första skoldag var helt okey, bara att jag var typ kortast i klassen igen och att rekton uttalade mitt namn fel...Ovanligta att ngn gör det!!
 
Våra klassföreståndare heter Bo och Walter...båda försöker skämta men igen skrattde typ.:P
Min klass är jättetysta och lärarna frågade ngt så var alla helt tysta. -.-
Och jag som är lite blyg när det gäller sådana situationer var så klart tyst som en mus:P
 
Vi slutade efter lunch och imorron har vi sovmorron till kl 10 men våran lektion börjar inte fören kl 10.55 så jag kan chilla i cirka en timme. :)
 
imorron tror jag att jag ska inviga mina nya byxor som jag köpte igår, om det inte är för varmt.
Om det är förvarmt blir det mina marinblå shorts istället:D
Det går nog lika bra de;)
 
Nu ska jag ta och lägga mig och lyssna på musik tills jag somnar eller ngt sånt:D
 
Godnatt!
 
Bild från birka
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0