Trökigt!

Hello!

Sitter här och har det jättetråkigt!
Är deppig p.g.a en massa j*vla skit som är just nu. :(
Får förhoppningsvis som jag vill snart!
Men innan det för man stå ut!

Fan vad svårt det kan vara för vissa människor att bara hålla käften, fast dom int ens vet vad de pratar om!
Blir så J*vla irriterad på det!


My life could be better then this!


Idag har jag varit och jobbat...i ca 4 timmar. Var bra att komma ut lite i det "fina" vädret vi har nu! hihi:P
fick igång gammla Bettan som man körde runt med(Gammla Bettan är en gräsklippare/traktor) bland alla gräsmattor och träd!
fick även se lite tåg åka förbi hela tiden när amn kör runt ocj plockar upp en massa grenar ¨så att e int ska fastna i klipparen! :P
Så jobbigt!

saknar pöjken min så sjukt mkt har int träffa honom sen i torsdags!
Så glad över att  jag får träffa honom i skolan imorron:)
♥♥♥
Love U! ♥



Puss Ronja!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0