Tog en tur till skärplinge hela dagen!

Hejj!:D

Har varit med Evelina hela dagen idag! Mycket trevligt!
Jag hade det jätteroligt iallafall men tjejen!
Vi red, fota och myste med kaninerna...myyysigt! :)

Misty var jättebra att rida idag, hoppade oxå med henne!
Så roligt det är att rida den lilla söta filuren! :P ♥♥

Några bilder från dagens fotande!



Älskar den här bilden på Marit och det är Rut tror jag(Är int så bra på att se skillnaden på rut ocjh lakris):P







Vi tittade även lite på youtube..på bl.a lillabloggen!
Så jävlabra humor man kan ha:P

Men vi tittae även på Gördisminnesfilm:( ♥
-Saknar dig så mkt min älskade kanin! ♥



 

Ska ta och fixa mig nu så jag kan lägga mig och sova!

godnatt! ♥

Pusspuss!♥

Kommentarer
Postat av: evelina

MaArit, med 2 A :@



& uppdatera!



& bilderna på dej fanns inte med på de kamera när ja skulle lägga ver dom :c

2012-05-08 @ 22:05:28
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0