Tjocka i sig choklad...

Hello!

Har inte bloggat nu på ett tag för att jag inte har mått så bra de senaste dagarna p.g.a lite grejer men jag försöker att vara lika glad iallafall.

Tänkte bäretta lite om de tre senaste dagarna som jag int har bloggat.

Fredag

Åkte till mormor och morfar efter skolan..var lite sur då för att jag hade fått mitt första IG under hela högstadiet. J*a engelska! :(
Stack ut med Älsklingen ett tag fick honom att gå ut i kylan:P
Stack till unkan med sju bussen däe man träffa Pernilla, så jag satt och prata med henne medans Matthew typ sov:)
Tog 21.40 bussen hem till mormor med Julia, Oscar och Älsklingen min:)♥
Sen var det bara för mig att sova innan jag skulle falla ihop på golvet:P

Lördag

Var hos mormor och morfar sen kom mamma på besök med lillbrosan:)<3

Lillbrosan(Jonte) för nga år sedan,han är en stor pojke på 8 år nu..vad tiden går fort kommer fortfarande ihåg när man fick hålla honom första gången:)♥
 
Sen så stack men till syster och fixa lite på hemsidan för ungdomsnätverket som troligtvis snart blir klar:) Ska bli skönt att få den klar snart iallafall:P
Sen så satt men och prata med Falk en stund på kvällen typ halv ett på natten slutade vårat samtal:P
Hihi..du är bara så grym brorsan min:)♥



Gammal bild men jag hittade int ngn nyare på datorn,får ta och fixa det näst gång man Träffar dig Falk:D♥

Söndag

Fortfarande kvar hos mormor och morfar:P
Vaknade rätt sent men  sen så stack jag och Saga till oscar och titta på film och tog och åkte lite moppe till konsum för att panta burkar/flaskor till Pizza.
Så vi stack och köpte en familjepizza och delade på...så kom Falk till pissan i typ 5 min innan han stack ngn annanstans. :P
Sen så stack Saga till mormor och morfar för att ta med våra grejor hit igen.
Så jag stack själv till Oscar men efter ett tag kom Falk med igen:)
Men typ vid halv nio så körde Oscar hem mig på moppen och Falk hakade på! :D

När jag kom hem så hade ju alla kommit hem efter en helg av en massa äventyr..men jag fick en marabou choklad på 250g som jag käkar på nu. Men jag satt och prata med alla och undra vad de hade gjort i helgen sen gick jag och la mig i sängen! ;)♥

Idag

Vaknade typ vid 11 och klev upp och städa lite i rummet sen så stack man upp och käka frukost innan det bar iväg till Tierp för två möten men innan mötena så köpte jag 3 nya nagellack till samlingen. (Bild på färgerna kommer imorron):P
Kom hem med 5 bussen från tierp så jag var väl tillbaka vid 6 och då var middagen typ klar så det var bara att äta ocg sedan inte göra så mkt på nga timmar, och nu sitter jag här:P

Just nu sitter jag här och lyssnar på "Flickan och kråkan":) Älskar den låten vi sjöng den på musiken i 6:an flera gånger men det var ju den gamla verisionen vin sjöng då men det är ju samma text:P  Nu ska jag nog ta ocg äta upp chokladen min framför ngn bra film:) ♥


Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0