Sjukt bra tisdag!

Hej,

Igår bloggade int jah för att jag var med Falk hela dagen! :D
Hade det sjukt roligt, åkte moppe och gick runt i Tierp bl.a men det var sjukt roligt iallafall. :)
ag sov över där men jag fick typ sova i 1,5-2 timmar för vi var uppe typ hela natten och pratade och skratta om och åt allt..var lite övertrötta tror jag och jag blir väldigt flummig då:P
Men det var riktigt roligt, har int haft så roligt på väldigt länge!  :)♥

Du är grymm bästa vännen min:)♥

Får bli en bild men Falk & Rebecka, underbara personer båda två:)♥




Var bara att kliva upp halv åtta hos Falk för då skulle jag till Tierp och jobba lite för att få ihop lite extra pengar till kläder bl.a!
Så det var bara att kliva upp och försöka få upp Falk vilket inte är det lättaste att göra:P
Hihii! :P

Det var min tisdag och idag!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Meeeeeeeeeeen. Och jag som gjorde absolut ingenting igår och typ dog av tråkhet. Så var du i tierp, precis som jag :@ Du skulle ha ringt! D:



Det komme rinte bli nån cheykväll va? :/ Inget vi planerar blir någonsin av :0



2012-04-04 @ 22:43:06
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0