Rolig kväll med vännerna!

Hej,

Igår var man till mamma efter skolan...Mitt rum är sjukt fint enligt mig!
Men jag glömde att ta en bild! :P
Det var fint iallafall... ända problemet var att jag inte hann plocka upp allt ifrån lådorna med mina grejor. :(

Efter att ha varit hos mammsen så tog man bussen till s.linge där man gick till unkan och träffade Matthew, Beeecka, Max, Maria, och Falk! :)
Hade roligt med dem jah!

Speciellt med Maria!

En bild på den fina tössen!



Hade det roligt med dig tössen!

Pusspuss! ♥



Kommentarer
Postat av: Maria

Hhahah! Ja, visst hade vi roligt :D Tog den bästa bilden ser jag... Hahah bjuder på den ja :P

2012-04-14 @ 17:42:07

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0