Konfa återträff!

Hejj!

Har precis ätit nu...var köttbullar men potatizz och brunsås, väldigt typiskt svenskt! :P

Hade iallafall nationella i Engelska idag!
Tror inte att det gick så himla bra för mig faktiskdt..men jag blir nöjd om jag får ett G+:) Kommer nog int att få högre än så om jag ska vara ärlig för min uppsats sög verkligen:(
Men jag var nyttig iallafall  som åt morotsstavar! :P Hihi..mummsigt, kanske ska ta mig en morot lite senare:P

Efter lunchen var det idrott och jag fick springa copertestet då...sjuktjobbigt!
Men jag fick ett G iallafall med mina 11,48 min! Höll på och dö i sista slutspurten!
Men jag överlevde! :D

Efter skolan så regnade det innan bussen kom och så regnade det nästan hela vägen till Hållnäs där vi hade konfa återträff idag!
Sjukt roligt att få träffa William igen..med lilla Valentin! Sjukt gullig unge! :)

Lite bilder från återträffen!








Lilla gulliga Valentin!



Men nu ska jag ta och lyssna på lite musik och spela ngt roligt spel på internät eller the sims kanske!
Beror på vad jag har lust med. :)

Pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0