I'm back!

Hello,

Tog en paus på 4-5 dagar under påsken:P
Ville bara ta det lungt och vara med vänner & familj utan att tänka på bloggen.

Men nu kan jag berätta vad jag har gjort under påsken!

I Torsdags var jag och hälsa på mamma:)
Åt lunch och middag där och hade det trevligt.
Biggan och Tobbe kom dit på kvällningen med en ny soffa till mamma:P
Den är typ väldigt mörkgrön..
Så vi fick skruva ner sängen som stod där tidigare.

I Fredags var jag med till Väddö med familjen här, där vi åt påsk middag och lekte/spela spel m.m Och alla under typ 20 fick ett påsk ägg! Mummsigt! :D och jag fick en choklad kanin av Björn och Karl-Axel! Gott gott!
Sedan åkte vi hem och jag hade då ont i magen för att jag var så dum och drack kaffe! Skulle int gjort de...det är gott men jag får sjukt ont i magen av det. :(
Så jag bara tog det lungt resten av dagen. :P

I Lördag var jag med Älsklingen min!
Var hos mig och myste och prata om en massa! :)

Och efter att vi hade ätit stack vi ut och bara gick runt till vi kom til skolan och där var Kevin och Max:P
Dom var där och bada! Och undrade om vi oxå ville bada så vi cyklade/ gick hem och hämtade bad kläder:P
Var jätteroligt att bada med pojkarna!
Hihi...dom typ slogs under vattnet så jätteroligt ut att titta på.
Sen var det bara att ta sig hem till kl 22.00:P

I går var jag hos mamma igen och åt påsklunch...och renoverade lite.
Mitt och Sagas rum ska tapetseras!
Så jag slipade efter att de hade spackat i mitt vilket blev väldigt dammigt! :P
Men det var roligt utom att man blev trött i armarna efter ett tag.
Mormor, morfar, Tobbe och Biggan  kom oxå.
Efter så hjälptes jag, Saga, Biggan och Tobbe med att börja tapetsera Sagas rum vilket gick rät så bra...
Men jag var äver mkt i mitt blivande rum och tvättade taket och dörr karmar och gardrobe dörrarna, så det blev är rent och fint...men taket bev int riktigt rent men det får duga, det är int så många som ska glo på mitt tak. :P 

Kommer bilder ikväll på hur mitt rum såg ut igår. :P(inte så snyggt)

Liite innan halv 7 så körde Tobbe oss till skärplinge för att ta bussen till hit till Karlholm.
Var jätteroligt att få vara med att fixa hos mamma och träffa henna och alla andra som var där.:D

Idag så har jag faktiskt int gjort ngt typ har bara satt igång en maskin tvätt och sovit för det mesta.
Vaknade vid kl 11 och man hinner int så mkt på 2½ h:P

Men nu ska jag göra en ny design till bloggen somm kommer att sättas upp om ngn nu efter påskens slut:)
Hoppas att ni kommer att gilla den:D



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0