i'm back again!

Har varit borta från bloggen den här veckan för att jag har haft fullt upp med allt runt omkring mig men nu har jag en ledig kväll här för att ta det lungt! :)

Idag har jag och nga till varit på Hälsohuset heladagen och haft kampsports tränning! Vi hade alltså idrottsdag med skolan och då åkte jag och nga till till Tierp och träna då.
Kändes jätteskönt att få tänka på annat ngn gång. Så det var nyttigt för mig de:P


Jesper och Lukas:)



Hihih...jag och nga till!
Så fin man är jag såg ut som en liten pirat idag tyckte jag!

Efter att ha varit där så åkte jag och Ulrika till johan och fixa lite på hemsidan till ungdomsnätverket som snart ska vara klar...var väldigt bra att få ngt gjort på den.


Men nu ska jag forsätta med att titta på tv:P

Pusspuss! ♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0