Hemma!

Hej,

Har precis duschat efter att ha varit på träning med Rebecka, Falk, Lucas, Alina, Isac, Jesper och Saga!
Var jätteroligt...men Rebecka som träna Kick och thai boxning för första gången, tykte att jag sparka lite hårt:P
Men hon lever fortfarande som tur är, men jag hoppas att Max int dödar mig för att jag typ sparka henne för högt upp så att hon bet sig i tungan:( ♥ Förlåt Gumman! ♥♥♥

Innan träningen så fjompade jag, Rebecka och Saga runt i hälsohuset!
Hihi...nga fina bilder på bl.a Rebecka! ♥


Rebecka i en snygg pose! Alltid lika snygg gumman♥♥
Hon försökte lära mig lite matte typ:P 1+1= ?


Här lekte hon kurragömma med sig själv typ! :P Hihi...:D


Snygg pose! Jag bd henna att göra en snygg pose och detta är resltatet!

Hihi...Har haft en sjuktbra och rolig dag idag...sjukt roligt på bussen hem oxå! :D
hihih...tanten! Inte för att ngn andra än vi som var på bussen förstår men hahaha!

Sjukt mkt skratt idag iallafall....kommer få världensmagruter av allt skratt!:P

Nu måste jag ta och sova innan det blir för sent...nationellt i engelsa imorrn...Vill inte!

Pusspuss!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0