Äntligen blir det dags!

Hello!

Är en jätteglad chey här som sitter här och skriver! :D
Fick beskedet idag om att jag & Saga kan flytta hem till l mamma när vi vill och det blir imorron redan kan int vänta längre än så! :P
Så j*vla skönt att äntligen få komma hem till mamma efter 3 månader i denna familj.
Så nu är hela rummet hät fullt med fullpakade väskor som ska köras till mamma imorron!
Hihi...är så sjukt glad!
Äntligen asså! Vilken sjukt bra känsla man har nu:D



Just nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik...
Känner nu på mig att mitt hår kommer att var sjukt lockigt imorron eftersom man sover med fuktigt hår har duschat efter träningen:P
Fick åka dit med Jesper och Saga!
Hade det jätteroligt på bussen! Hihih...Matade Jesper med Kina snacks på vägen hem!
Så sjukt roligt att åka buss med dem. :P


Hahah..Så sjukt snygg bild på Jesper som kommer springande!
Det regnade ute så det var derför han sprang lite!
Det blev typ översvämning i busskuren!:P

Hade matteprov idag vilket jag hade glömt men jag fick bara hålla på med det i 20 min och det jag hann då kunde jag...som tur fick jag åka när jag kom till grejorna som jag inyte kommer ihåg hue man räknar ut.
Hihi..var tvungen att åka på möte i Tierp.

Har Musikprov imorron typ! 
Har int pluggat ngt alls har haft så sjukt ont i huvudet så jag har knappt orkat tänka i huvudtaget! :(
Ahh..orkar int!

Har även fysikprov på Torsdag och på fredag har man nationellt prov i Engelska! 
Vill inte kommer faila helt totalt känns det som...:(
Men hoppas på bra resultat! 


Men snart blir det nog att sova! 

Godnatt Pusspuss!

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är de för möten du är på? Varför har du inte bott hos din mamma? Vart har du bott nu och i vilken familj?

2012-04-24 @ 23:45:17

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0