Sitter och sjunger lite grann:)

Hallåsan,

Jag vet absolut inte vad jag ska skriva om! :P
Förslag nån? :)
Men jag kan iallafall berätta att jag mår bättre och kommer till skolan imorgon förhoppningsvis :)

Jag har även bakat idag men det blev ingen kladdkaka utan det blev chokladrutor som redan är slut:(
Alla bara åt upp dom...

Imorgon har vi fördjupning och jag har då astronomi, om stjärnors födsel och död :P
Och på Tisdag har vi friidrottsdag, jobbigt eftersom jag inte är bra på någon av grenarna. :(
Men jag ska vara med på kula,spjut,längdhopp och 100m. :)
Jag vill nästan springa 400m men får inte för läkaren för min jävla hälsena som är puckad, den är typ förkort elelr något liknande så jag ska undvika att springa på ett tag :(

Här kommer en liten bild från i sommras, saknar somamren och värmen:)
Jag vill ha somar igen!



I still love you and will do it forever! ♥

Kram Poouff:)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0