Har just tittat klart på Last song!

Sitter här och nördar vid datorn.

Men jag har haft sjukt roligt med Evelina idag i skolan med alla våra lappar bland annat. :P
Rebecka var även i skolan, efter att ha varit sjuk i två dagar tror jag att det är... :)

Jag fick tillbaka min uppsats Möss och människor igår och jag fick ett G på den. :)
Ville ha ett VG men det fick jag inte :(
Och så fick jag tillbaka fysik provet som jag fick VG på(man kunde inte få högra än VG) så rätt nöjd faktiskt. :)

Vi har även en ny lärar kandidat i Engelska och han är 2 meter lång.
Jag som då är kortast i nian känner mig lite kort brevid honom. :P

Just nu sitter jag och lyssnar på music och dricker Dr Pepper :P
Älskar music ♥

Nu orkar jag inte skriva mer...


En bild på världens sötaste och gulligast häst,Misty! ♥

Kram Poouff:)



Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Världens finaste bästaste häääst ♥

2011-09-17 @ 18:01:05
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0