Haha, hade bara lust att skriva det..

Hallåsan,

Började dagen med en sockerkick i skolan, så alla undrade varför jag hoppade runt en massa. :P
Min dag har varit jätte bra, utom att vi hade världens tråkigaste idrottlektion.
Jag skulle inte vara med för att jag har ont i ryggen och är förskyld...
Vi som inte var med och några till fick rensa OGRÄS !!! :o
As tråkigt, bara för att löparbanerna ska vara fina till idrottsdagen :/
Det är ju inte vårt fel att inte de jävla vaktmästarna inte gör sitt jobb. :@
Och när vi åller på och rensar så kommer en av vaktmästar och tittar på, och jag kan tänla mig att han tänkte: Mohahaha, nu slipper jag göra det, haha mina små slavar...

Kram Poouff :)






Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

stiiiiiilmalll var är du? :)



LÄGG IN EN OCH BESTÄM VAD FÖR FÄRG DU VILL HA PÅ NY DESIGN! :)



om du vill ha one?



svara i min blogg ♥

2011-09-02 @ 16:52:47
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0