Det var det dummaste jag har hört..

Just det, jag läste i en tidning idag och i den stog det: Det borde vara 15års gräns för bloggare.
Jag som då bara är 14år tycker att detta är skit snack, ingen kan ta bloggen från mig... :)

Idag har jag typ sovit hela tiden och tittat på tv. :P
Men jag har faktiskt gjort lite nytta genom att städa mitt rum och mubletat om lite :)


Foto: Ronja Clarke:)


Igår så rensade jag bland mina bilder på datorn, tog BARA 2 timmar ungefär:P
Så nu ligger allt organiserat i rätt mapp:)
Nu vet jag var jag ska leta efter mina bilder.:)

Och nu kommer en bild som jag tog i sommras:)


Foto: Ronja Clarke:)

Kram Poouff:)
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0