Write for full!

TJENARE!
ehehehhe, fortsätter att blogga till Ronjisen :) ♥

Idag spleade Ronja fotboll på idrotten, hon blev väldigt stolt över sej själv då hon tog sitt lag till seger :D haha, hon tror att hon är bäst bara för det .... Men hon kan få unna sej ramljuset en stund :)

Annars så har Ronja & jag bara vandrat på i koridorena hela dagen, vi hade inget att göra på lunchrasten, men vi lyckades skramla till oss lite pengar och köpa en kolaboll! Vi var väldigt nära svältgränsen.. :o Tur att Ronja har en extremt generös syster som bidrog med pengar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Men nä, jag antar att Ronja har åkt hem nu? Hon hade träslöjd sista lektionen & jaghade sy, så jag träffade inte henne innan jag stack hem.. Men hon hälsar till alla trogna bloggfans i alla fall :D ♥ Hälsa tillbaka.. :@ :)

~ Ronja på förra novellfesten :) ♥


Fiiina va? :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0