Min dator fungerar inte!

Heiizzan!

Sitter i mitt rum, lånar Emils dator för min fungerar ju inte. :(

Som ni vet nog så har jag haft dataförbud och därför inte kunnat bloggat.:(
Men nu är jag tillbaka. :)

Jag har Prao den här veckan dessutom.
Jag är extra lärare för 3:an, lite jobbiga barn! :o
Men jag har varit där i två dagar nu, jag har rättat böcker och andra lärar grejor :P
Evelina Praoar i stallet och Rebecka är på Ica så jag är lite ensam:(
Ingen svarar på sms heller så jag är lite sur:P
Men jag hoppas att ni har haft det bra medans jag har varit borta:) Kram Poouff
Nu ska jag hålla på att mixra med mina bilder så att jag får de från kameran till mitt USB-minne.

SeS Kram Poouff :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

du messar int emd mej vettu :c

Vinkade till dej i more :D Du såg rädd ut :s ♥

2011-10-25 @ 22:51:55
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0