life goes on, I think.

Heeeej.
Gästbloggar åt Ronjisen, stackarn har datorförbud :c

Men i alla fall, Ronjas liv går väl vidare som vanligt, hon saknar Gördis :/ ♥ Men det är väl helt förståligt? Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Ronja har ett par nya skor, klackskor, dom låter förskräckligt illa när hon går, men fina är dom i alla fall. Tur är väl det för annars skulle jag såga bort klackarna så fort jag fick chansen, någor jag stör mej på är klacksko ljud :s Mår illa av det .. men nä, Ronja och jag hoppas på att hon kan komma och rida hemma hos mej snart, Mist börjar bli något förfärligt tjock :c Måste bantas ner vettni, har själv inte tid att rida stackarn, är alldeles för stor för tokponnyn ♥  

Men jag planerar i alla fall Ronjas och mitt nästa ridpass, funderar på några vändor på terrengbanan, sist vi hoppade där blev Ronja helt överexalterad och stolt upp över öronen ;P haha, hon gillade helt enkelt att hoppa i skogen :) Tror det var första gången hon hoppade "På riktigt", i alla fall hemm ahos mej :) Gick hur bra som helst oxå :o Hehe, hon lär sej snabbt :)

Nä, nu har jag inte tid att skriva mera, måste hinna med min blogg oxå :o

Hejdå, Ronja hälsar! ♥

Lite bilder på Ronja och Misty :)




Hehe, slänger in en söt bild på världens bäst aponny oxå ♥


//Evelina :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0