Jag är sjukt j*vla trött!

Hallojsan,

Mitt rum är iskallt tilla att börja med så jag sitter just nu vid datorn och Fryser!:(
Jag har märkt att jag frser allt oftere.... Iriterande!:P

Vakna av att min j*vla väckarklocka skulle ringa...Väldigt typiskt att det gör det när man har världens bästa dröm:P

Men iallafall så har jag idag forsatt med praoen idag och det gick bra som vanligt:)
Jag hade det jätte roligt:P

Resten av dagen har jag faktiskt inte gjort nått...

Kram Poouff:)


En liten bild:P



Foto: Ronja Clarke♥:)



Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Jag hoppas värkligen att det var MISTY du drömd eom ióch inte någ/on/ot anna/n/t ! :p ♥

2011-10-26 @ 20:59:22
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0