Skrivardag!

Hejhej,

Idag hade vi skrivardag i skolan till novellfesten. Vi skriver då noveller i olika ketegorier och sedan vinner en i varje kategori när vi har novellfesten. Sjukt roligt:P

Min är en barndomsskildring som handlar om en tjej som heter Jennie och hon har blivit misshandlad sen hon var sju av sin styvfarsa Klabbe. Jag blev faktiskt riktigt stolt över den och de andra som läste den tyckte att den var bra.:)Hoppas att man kanske blir nominerad åtminståne. :P

På lunchen stack jag, Evelina, Rebecka  och Sofia till ICA och köpte godiz, gotgott!:) 

Efter lunchen så satt jag och Sofia klassrummet och hade det roligt. Dessutom så fick jag låna en dator av Sofia idag och det är den som jag skriver på nu. Jag får låna den av henne tills min nya kommer, för hon har ändå två datorer så jag fick då låna en av dem.

En bild sen i sommras- Längtar till sommaren nu, inte för att vi har fått nån snö som alla andra som har fått:(



!


Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kram Ronja♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0