Sä jävla misslyckat!

Heeeeeej!

Har tråkigt om ni undrar:P

Kom hem för typ 40 min sedan, efter en bra dag i skolan. :)
Lucia tränningen gick jättebra och vi sjöng rätt så fint bara att alla sjunger i olika takter:P

På andra rasten stack jag Rebecka och Evelina  till ICA och köpte godiz och läsk, en sån tjockiz man är! ^^Meen det var jättegott. :P

Nu vill jag veta varför varenda jävla människa är osocial?
Ingen har typ varigt riktigt social idag, de flesta har bara varit tråkiga och tysta! :(
Så nu vll jag veta varför? Tack!:)

Ehh.. på träslöjden så skulle jag limma en träbit på en annan och då märkte jag att en av träbitarna var för lång så då slipade jag den lite för mycket .... då blev den för koooort!:( very sad! :(
Misslyckat... så nu måste jag göra en helt ny träbit, vilket är väldigt jobbigt! ;P
Så jag är lite surig och arg för att inget går som jag vill! :P



Älskar bilden, den är sen i oktober tror jag, jag älskar den iallafall!


Kram Ronja! :)♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0