Plattat hår och pärlor!

Har fixat håret nu och fick lite tid över till att blogga nu innan frukosten:)
Kanske kommer bild senare om jag har ork att fixa det!

Iallafall jag är sjukt hungrig just nu och min mage kurrar jättemycket! ^^
Jag har märkt att det är jättenågra som bloggar på morgonen innan skolan, synd för jag vill löäsa något nytt på bloggarna innan jag sticker till skolan ch jobbar på med allt vad det nu heter! :P

Idag ska vi ha luciatränning halva dagen till kl 11 tror jag att det är och sen blir det helt normalt resten av dagen vilket betyde, Franska (hatar Franska), SO och Träslöjd! :)
Vi håller påp med FN och fred typ på SO:n och på franskan ska vi plugga till provet på fredag som jag absolut inte vill ha för att jag är helt tröög när det gäller franska. Hatar det ämnet, Ska läsa spanska istället på gymnasiet. :)

Ska dra ner nu och äta innan jkag svälter ihjäl!



Kram Ronja!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0