Pepparkakshus!

Hejhej,

Vaknade av att mobilen plingade av ett sms, från en person som jag inte orkar ha nått att göra med!
Så jag klev upp en kvart i förväg och tog en durs innan man väkte syskonen sedan fixade man håret och sånt.:P
¨
I skolan var det helt normalt med tråkig matte och innebandy på idrotten:D
Men på HK gjorde vi pepparkakshus! Till en tävling bland typ 4 klasser i högstadiet. :P
ehh... alla pepparkakshus skulle också ha ett namn och jag och min grupps(Daniel, Rickard, Oscar, Pontus) hus heter Musses klubbhus! :3
Men tyvärr så glömde jag att knäppa ett kort:(
Det var faktiskt otroligt snygg tycker jag!:)

Jag fick även tillbaka ett engelska arbete idag blev bara VG- :( inte så nöjd med det men det blev iallafall inte IG vilket jag är glad över eftersom jag inte ansträngde mig så mkt med just det arbetet. :P
Men jag tror att jag får typ VG i slut betyg eftersom jag får VG på det mesta ävenn det muntliga som jag fick ett starkt VG nästan MVG på i förra veckan, fett stolt här:D

Hoppas att mina betyg blir bra så att jag kan söka till vad jag vill men det jag nog tänker på att gå behöver man nog inte så höga betyg på tror jag, Jag tänker på att gå El och Energi (EE)
Och då ska jag gå på Högbergs i Tierp så det blir nära hem och då får jag även nägra jag känner i samma klass! :D
Jippiii!
Och flera av mina vänner ska gå på Hägbergs men inte samma pogram då! :)
Så det blir nog bra hoppas jag, vi har ju varit på besök i den skolan och den verkar faktiskt var helt okej:)
Men det tråkiga är att det är väldigt ovanligt att tjejer söker till el pogramet vilket är synd men jag överlever nog i en klass med bara killar om jag måste så;)

Jag är sjukt rädd för att tappa kontakten med många i min klass som jag har nu och det vill jag absolut inte, vi får ha återträffar ofta vi tycker jag!
Annars blir det ju inge roligt oc man glömmer kanske bort varann då:(
Men hoppas att vi inte kommer tappa kontakten:)


 

Jättebra låt som jag kanske tänker sjunga när våran klass ska ha en julshow i karlholm för att samla pengar till skolresan som jag tyvärr inte får hänga med på:(
Men jag tänker ändå hjälpa klassen att samla ihop pengar till den! :)
Och jag ska även sjnga samm alåt som jag sjöng på konfirmationen och det var ju Hallelujah på spanska som jag tänker sjunga igen!:)
Jätte många fattar inte hur jag vågar men jag tycker att det är rolgt men också lite nervöst om det är väldigt många.
Jag ska även vara värd på den där showen vilket kommer bli jätteroligt och jag ska vara det me dOscar men jag kommer sparka honom av scenen om han är för dryg eller bara jobbig.;)

Ska göra lite annat nu!

Kram Ronja:)♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0