När kommer snön?

Hejsan,

Jag sitter här med minneskortet och ska lägga över nya bilder till datorn,vilket kommer ta en liten stund medans jag skriver det här inlägget och lyssnar på musik.♥♥

Jag har precis kommit hem nu och jag har varit med och prov skjutit bössan! Paang! :D
Har fortfarande ont i öronen efter smällarna:P 
Men under tiden som dom sköt så fotade jag till batteriet var slut, så nu har jag lite bilder att lägga upp på bloggen:)
Jag hoppas att ni inte blir störda av att det är väldigt mkt bilder:)

Hmmm... nu har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska skriva så det kommer 3 bilder istället! :)♥


Foto:Ronja Clarke♥


foto:Ronja Clarke♥


Foto:Ronja Clarke♥


Ska avsluta inlägget nu innan jag råkar göra nåt dumt! :P

Kram Ronja:)♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0