Kommer du komma tillbaka till mig?♥

Hejsan,

Idag var det skola igen och jag fick tillbaka min biologi uppsats. MVG- men stålt ändå!:D
Dagen har varit bra utom att vår hk lärare fick lite utbrott för att vi inte hade pluggat till provet idag, så vi får ha det nästa vecka ist. :P

Annars så har jag bara sjukt ont i ryggen, fattar inte vf, jätte jobbigt är det iallafall :P

I wish you were here
By my side
I want you back
I want you forever♥


Kärlek är något ingen människa kan leva utan
Det är en fantastisk känsla och ännu bättre när den andra människan  känner lika♥

Kram Ronja♥


Kommentarer
Postat av: beeeckiz

heeeii, du kan inte du lägga ut bilderna du tog på lunchrasten i tisdags? :D <3

2011-11-09 @ 18:37:17
URL: http://beeeckiz.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0