Godnatt min Ängel!

Godnatt alla bloggläsare!

Blir inget långt inlägg nu innan man lägger sig och tittar på lejonkungen tills man somnar, Härligt de! 
Hoppas att ni sover bättre om nätterna än jag som bara sover nån timme per natt i genomsnitt 3-4 timmar, vilket är väldigt jobbigt när man har skolarbeten att sköta.

Aaahhh... kom på nu att jag måste packa idrottskläder till imorgon men jag orkar inte nu så det får jag göra tidigt imorgon, får väl kliva upp 10 minuter tidigare än vanligt. :P
Mitt hår är även omöjligt att göra ngt med det vill absolut inte som mig vilket är rriterande för mig på morgonen när man ska fixa håret på morgonen. :/

Vet ni någon bra blogg som man kan läsa?



Bilden får tala!


Kram Ronja:)♥

Kommentarer
Postat av: carro

min blogg ? :D

2011-11-28 @ 22:18:09
URL: http://yomacaflobow.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0