...


Foto:Ronja Clarke♥

Vägen är lång till ett perfect liv
Min väg är riktigt lång
För jag har backat så många gånger

Hej,
Idag har jag varit i skogen och fotat lite som ni nog har sett:)
Det var mysigt att vara ute i skogen och fota, faktiskt:)
Höra alla glada fåglar kvitra o.s.v.
Imorgon kommer flera bilder på mina djur, hoppas jag iallafall att jag hinner med♥
Hoppas att ni inte stör er på att det är så mkt bilder:P♥

Min söta hund Zingo♥


Foto:Ronja Clarke♥

Visst är han söt? ♥
Jag tycker iallafall att han är sjukt söt♥


Kram Ronja♥♥♥




 






Kommentarer
Postat av: beeeckiz

OMG Ronja, har du hund? hade jag ingen aning om :o fett sööt :) <3333

2011-11-04 @ 16:57:50
URL: http://beeeckiz.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0