En fungerande dator hemma nu får min egna snart!

Hej hej!
Har saknat detta med att skriva på bloggen med en normal dator!
Hoppas att ni inte tycker att min blogg är helt död. :P
Jag kommer nog kunna skriva lite mera nu när jag har en fungerande dator och min kommer nog i nästa vecka:)
Så nu blir det lite mer bloggande och ännu mera senare! :D♥
Har även haft det jobbigt nu ett tag så allt är bara fel just nu så det kommer vara lite deppigt på bloggisen tyvärr men jag ska försöka att hålla det glatt som vanligt. ♥
1:a Advent idag!

Som nog alla vet så är det första adevent och det betyder att julen snart är här, men vi har ingen snö än vilket är riktigt tråkigt:(
Jag är en av dom som vill ha snö nu så att det kan bli en riktig jul! :)
Vi har fan plusgrader ute och det har regnat hela dagen och man kan inte åka snöskoter bara för att det inte finns någon snö!
Trååååkigt!
Vill ha lite snö åt minståne över jul och sen kan den försvinna om den så vill!

tändet lite ljus här hemma senare ikväll så att det blir lite mysigt, speciellt i mitt lilla rum där jag har typ 20 stycken ljus... ehh det blir lite varmt i rummet efter ett tag av alla ljus:P


Hoppas att Julen blir härlig och rolig som vanligt och med mkt presenter iallafall!
Hmm... nu när jag sitter här och tänker på julen så kommer jag på att jag måste handla lite julkllappar innan det blir lite försent för det! :P

Kram Ronja:)



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0