Ehhh... har ingen roligt rubrik för tillfället!

Hejj!

Har sjukt tråkigt, sitter bara här vid datorn och känner doften av mat! :P
Är hungrig faktiskt, men det är ju inte ovanligt! ;)

Jag är på lite dåligt humör,för när jag hade skrivit de senaste inlägget började jag titta på en film och somnade bara för att jag var så jävla trött.... och senare efter typ ½h så kommer det människor och väcker mig helt i onödan!
Jag som ville sova:( Ahhh... blir så sur på dom, vf får inte jag sova mitt på dagen som små barn! vad gör det dom?
Men det var skönt att sova så länge man fick det! :D

Jag vill ha en egen systemkamera men har tyvärr inte råd vilket suger totalt! Vill ju kunna ta en massa nya bilder på mina djur bl.a. men även kunna fota mina vänner och speciella tillfällen:) Vill ha en sådan i julklapp! Men det kommer jagnog inte få, för ingen har råd vatt köpa en sådan åt MIG! :P
Vilket är lite tråkigt!

Elva dagar kvar tills man fyller år nu, blir snart 15 äntligen! :D
Men jag fyller år på en söndag så det är inte lika roligt då! Men dagen innan ska vi ju ha julshowen och då fyller Rebecka år! :D
Hoppas att det blir en bra dag då i Karlholm! :)

Irriterande människor alltså! Hatar dom de är så jäkla jobbigt en jag sparkar ju bara människor som är sjukt irriterande mest killar faktiskt! :P
Idag pratade jag inte med så många irriterande människor men igår gjorde jag det och jag fick sparkas litte!

Kram Ronja

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0