Vet inte vad jag ska skriva som rubrik...

Heii!!

Idag klev jag upp klockan två på morgon för att jobba innan det börja regna framåt klockan sju.-.-
om hem typ vid ett och då böt jag och lyssnade på musik tills jag skulle åka igen. =)
Då skulle jag till kyrkan i Lövstabruk med konfan för genrep, var roligt det fick skratta mycket med bästa Rebecka;D
Och jag fick sjunga mitt solo och många tyckte att det var fint så nu är jag jätte glad:D
Efter det blev det fika där, Gott med kakor iallafall. ;)

Sen var man tvungen att åka och jobba igen -.-
Så jag kom hem nyss typ ock klockan är nu tio över tio på kvällen. 
 Jg har varit vaken i över 20 timmar nu, är jätte trött och mår jätte illa.

Kan inte fatta

Att du är verklig

Min värld har förändrats

Och du kom in i mitt liv

Det bästa som kunde hända

Nästan iallafall

Mitt liv har varit skit

Men när du kom

Verkade allt så lätt

<3<3<3<3<3





Godnatt!

Kram Poouff<3



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0