Onsdag<3

Heii!

Idag var det skola och jag har varit GLAD idag också;D
Vi började med Kenneth och det var så tråkigt -.- 
Efter var det Daniel och då tittde vi på "Stand by me" den är sjukt bra, men vi har inte sett hela än. :)
Sen var det livskunskap då vi inte gjorde så mycket ;)
Före den lektionen så såg man att Evelina skulle vara med och tävla i friidrott som hon inte vill, så jag och Pernilla ringde henne och sa det(hon är sjuk).
Så hon kommer att döda mig om jag inte fixar det men Anders tänker inte ta bort hene därifrån. :S

Det var tacosbuffé till lunch, Gott! ;D
På lunchrasten gick jag och Rebecka och köpte glass, Mumms! Men Rebecka hade lite svårt att äta sin med den störda skeden hon fick! ;D

Efter rasten var det Ann och då gick jag till biblioteket och pratade med Grim, Icak och Sebbe. Fick hjälpa dom med lite matte. ;)

Sista lektionen var HK och vi gjorde chips, inte så gott. Men lilla Edit tyckte om dom =D

Sen kom Sten och hemtade mig efter skolan och så åkte vi till min farbror och hemtade nått skåp av nått slag. =P 
Och nu sitter man här och skriver.


JAG ÄR GLAD FÖR EN GÅNGS SKULL! =P


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0