Måndag

Igår var det måndag och det betyder skola!
Jag gick runt med Rebecka och Evelina hela tiden. Och vi hade det roligt hela tiden. Vi satt ute med Max på rasterna i solen.
På Kennths lektion fick Rebecka en utskällning av Kenneth på grund av ingenting, så nu får Rebecka titta längst ner i klassrummet på Kenneths lektioner :(
Sen på lunchen gich vi till Ica och jag köpte glass. Gooott! hihih!

Efter skolan var det Konfa och vi gick igenom lite mer om redovisningen, Och jag ska vara med på rätt mycket tycker jah. Det var roligt som vanligt. Sen kom Sten och hämtade mig och vi åkte till Monica och Lars och där fikade vi, chokladbollar!! ;D På kvällen pluggade jah bara och tittade på Vampire diaries, jätte bra var det också.. Typ vid kl 22.20 sov jag.
Det var min dag igår...

kram poouff<3

Kommentarer
Postat av: Eveliinaa n___n

jag lovar, om du inte börjar blogga ordentligt så slutar jag läsa din blogg! :O

2011-05-11 @ 21:17:50
URL: http://laoop.blogg.se/
Postat av: Peter

Fan, inte bråka med kenneth :O

2011-05-12 @ 21:38:48

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0