Målat

Nu har jag målat min "nya" byrå... Så nu är jag vit och svart överallt, jag ser ut som en liten Zebra hihihi :)
Idag har jag märkt att igelkottar är rätt coola... och riktigt söta. :) '


Vi har haft Engelskaprov idag-.- och det gick väl bra hoppas jag... När vi hadde bild ritade jag en liten EldflugaXD jag vet inte varför men Evelina tyckte att den var lite söt iallafall. Maten i skolan var jätte äcklig:P Men jag åt LITE. När vi hade Ann gjorde jag ingenting typ. Jo jag skrev i mitt släktträd, Det fanns lite roliga namn där ;D Och jag har nu börjat med "Dagens kloka ord" vet inte varför... Rebecka ritade även en Potatis som satt i mitt släktträd hihihi. Nu sitter jag här och är randig då och lyssnar på Linkin Park;D Älskar vissa av deras låtar speciellt "The messenger" och "Not alone".  Jag ska snart äta något är lite hungrig faktiskt.  Så hejdå Bloggen<3

Kram Poouff

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0