Konfirmations helgen...

Ja, nu är man konfirmerad ;D

Roligt men ändå tråkigt, att allt är slut nu för konfirmand tiden var så rolig med alla underbara människor<3
Jag kommer att sakna det jätte mycket :(
Allt har varigt roligt under den här tiden och lägren har varit de bästa stunderna<3

I kyrkan igår var alla jätte duktiga och sjukt fina ;D
Allt gick jätte bra och det gick bra för mig att sjunga ;P
Många bilder kommer nog snart upp på facebook överallt, för de var jätte många som tog kort på oss igår ;P

Idag i kyrkan gic¨k också jätte bra och alla var duktiga, vi fick vår bibel och psalmbok också.
Men vinet till nattvarden var jätte äckligt! :P
När vi kom ut från kyrkan tog ju jätte många kort igen på iss och vi stog där glada och fina ;D

Jag fick många presenter igår bl.a en mobil och kamera, som jag tog några bilder med idag. :)

Här kommer några bilder på vissa av mina presenter...




Mobilen från mormor och morfar! :D




Halsband från syrran:D



Halsband från min faster Eva :D



Dålig bild men det är örhängen från familjen Buchholt :D

Jag fick mer men har inte bild på allt.
Men fler bilder kommer någ senare...

Tack för alla presenter och en fantastisk helg<3


Kram Poouff


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0