Hihihii

Heii.. idag har jag skrivit min blogg adress lite överallt i skolan, på tavlan t.ex.
Vi började med att ha matte vilket var skittråkigt och jag gjorde typ ingenting. Sen var det Daniel svenska och vi skriver " Boken om mig" vilket gör mig lite deppig. Sen var det livskunskap TRÅKIGT!! Och sen på Lunchen sa Rebecka en grej som gjorde mig ännu deppigare än vad jag var :(Vi hade sedan svenska ingen och då satt jag med Rebecka, Max och Evelina i ett litet grupp rum och Rebecka ritade Potatisar på tavlan. Sen fick jag ont i HUVUDET... Så jag orka inte att göra några fråger på HK:n. Och nu sitter jag hemma och har tråkigt...

Vad tyst det blev:P (Bara Evelina fattar)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0