Hejzan

Heii alla glada bloggläsare;D

Här sitter jag nu och lyssnar på Good Charlotte, de är jätte bra! :)
Idag ska man på övernattning med konfan i Hållnäs, vilket jag hoppas blir jätte roligt. Vi ska väl öva på redovisningen och sånt... :)
Och imorgon ska hela Konfan titta på när två av konfirmanderna döper sig :)
Sedan åker man hem efter det och då kommer man att blogga lite på kvällen sen efter att man har jobbat på söndag -.-

Vad sur jag blev igår, jag skulle kolla på Vampire diaries så är det hockey istället fatta vad sur man blir.Så nu får man vänta i en hel vecka på nästa pogram:(
Ja vi får väl ses imorgon:D

Kram Poouff!

Kommentarer
Postat av: Eveliinaa

sjukt surt. -.-

2011-05-14 @ 14:04:49
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0