Heii

Heii, jag vet att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg. Jag är jätte dålig på att blogga. -.-
Men det ska det bli ändring på nu hopppas jag...

Min dag har varit bra och rolig, bara att jätte många har deppat även jag lite men jag var glad ändå XD
Dala kom till skolan också på lunchen och bjöd mig på fanta, Festis och chokladboll. Han hade även köpt äpplen åt mig... Mumms ;)
För er som inte vet så är Dala min bror. :P
Jah och Evelina gjick sedan till ICA och jag bjöd henne på GLASS :P
Sen var vi lite med Rebecka inne i bildsalen med flera andra också.  :)
Efter skolan har man typ skrivit på " Boken om mig" -.-
Snart ska jah ut och ta foton på min otroligt söta kanin Hasse XD



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0