En rolig helg!

Cha cha!
Nu är man hemma efter allt man ska göra idag och övernattningen med konfan. Det var jätte roligt på övernattningen med konfan, och vi hade jätte roligt allihopa tror jag. :P
Vi kom dit och så tränade vi lite på sångerna sen gick vi ut och spelade brännboll... Mitt lag förlorade:(
Sen övade vi mer på låtarna och sen fick jag, Peter, Albin, Daniel och Fredrik fixa grönsakerna till tacosen, det var inte roligt att skära lök.
 Jag och Albin fick skära lök och det tårade jätte mycket i ögonen.
 Tacosen blev jätte god iallafall.
 Sedan gick vi till kyrkan och fick ligga i en varsin kyrkbänk och lyssna på när Maria spelade på orgeln.
 Sen fick vi gå fran och få ett varsitt ljus och så sa William nått. :P
 Vi fick springa tillbaka i regnet och sen titta på Eurovision song contest. Men vi vann inte men vi kom trea. Sen var det bara att försöka sova lite. :)
På morgonen typ vid nio tio, gick Albin runt och tog kort på alla och alla blev inte så glada XD
Sen vid halv elva gick vi till kyrkan igen och övade på hur vi skulle gå på konfirmationsmässan dagen efter vi har konfirmerat oss.
Klocka elva var det Gudstjänst med dop då, och Vicky och Julia döpte sig.
Innan vi slutade gudstjänsten så sjöng vi konfirmander "give it to me"

Ja vi för ses sen:)

Kram Poouff<3


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0