Vill inte ta mera skit!

Hellu!

sitter här vid datorn och cillar lite medans syrran gör klart maten, bra att hon gör lite nytta nu när hon är på besök! hihi:)

Dagen i skolan var deppig för det mesta och jag vill inte skriva om det på bloggen vf, just nu är jag bara sur över att människor inte svarar på sms som man skickar! :P
Hoppas att de inte ignorerar mig bara! :)

Vill vara nära dig!

fan vad jag inte är glad jag är helt total deppad och skit surig! Men det här är gjejer jag börjar vänja mig vid nu, men jag vill ha bort människorna som jag inte vill ha här längra, vill bara försvinna!

Jag har kommit fram till att mitt liv suger rätt mkt faktiskt vilket är sjukt dåligt att det skka vara just MIG allt ska drabba, trodde att min tur äntligen hade vänt men icke så nicke!
Jag är fortfarande kvar i skiten som jag inte fattar mig på ens!

Why me?

Hoppas att det de nu snackar om är sant! för annars vet jag inte vad jag gör på måndag!

Några förslag?

Vad skönt det är att skriva av sig lite grann:D


Inte världens bästa bild men det är ju en  bild på supersöta och underbara Misty! Världens gulligaste ponny!


Kram Ronja:)♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Man är ju upptagen av vampire diaries!

2011-12-02 @ 19:33:14
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0