Var och shoppade lite i onsdags!

Hejj!

I onsdags var jag i Gävle och shoppa lite kläder med mina småsystrar!
Hade 500kr att göra av med på kläder m.m, inte så mkt men det fick duga faktiskt! :P
Köpte bl.a Tjöja, linne och en skjorta, Älskar skjortor! ♥
Hjälpte även Amanda med att hitta en massa tröjor och mjukisbyxor! Tog ett tag att hitta ett par hon ville ha! :P

Igår Var vi på bio då jag fick användning av biljetterna jag fick i julklapp av Saga!♥


Vi var nästan hela familjen och tittade på Alvin och gänget tre!

Den var bra och jag käka en massa popcorn och Godis!
Hihi... gott gott! 

Nu är 2011 snart slut vilket betyder att det snart är ett nytt år med nya tag! 
Och jag känner på mig att det kommer bli ett bra år för mig, med många glada och lyckiga stunder!
För mitt liv kommer bli bättre och bättre!♥

Kram Ronja:)♥♥♥




Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0