Vad f*n är detta!

Förlåt för dålig update har inte riktigt varit på humör för att blogga direkt!
Jag lovade er bilder från showen men dom kommer imorgon när jag förhoppningsvis är på bättre humör!:P

Imorron är det luciatåg vilket ska bli roligt tror jag, mamma kommer och kollar iallafall, vilket är lite trevligt att se mamsen i skolan! :)
Men iallafall så ska jag vara en liten tomtenisse med några andra(Mest killar):)
Ska bli roligt dä!

Just nu lyssnar man på musik som vanligt som om att jag skulle göra något annat på en måndakväll:P
Men men... är man forever alone så är det så!

I lördags blev jag glad tackvare Rebeckas hjälp, fick f*n hjärtklappning av lyckan...Men ni får inte veta av vad! :P
Tack Rebecka för det! Hoppas att det är så som vi tror! :)

Nu ska jag läsa lite sen gårman och lägger sig lite!
Sov gött allihooopa! :)♥

Kram Ronja:)♥♥♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0