Trött och förkyld!

Låter rubriken tala för mig just nu kan ju inte prata p.g.a förkylningen fortfarande så det är bra att man SKRIVER i bloggen och inget annat:P

Måste sova snart ska ju upp tidigt imorgon för att hinna med att fixa mig och systrarna lite granna och sedan är det skolan efter en lång morgon som jag hoppa aatt jag hinner blogga på :)
Men det kommer nog ta ett tag innan jag somnar så jag tror att jag stätter igång en film att somna till ikväll faktiskt. :)

Novell, novell, novell..........

vet inte vf men jag får en skum känsla i magen när jag säger det faktiskt och det är lite läskigit!
Har iallafall plockat framm kameran som ska med imorgon! :) Och jag har även rensat mnneskortet ptill den så att jag kan ta mkt bilder imorgon som kommerupp på bloggizzen!

Kram Ronja:)<

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0