Nyår!



För mig kommer det inte att hända ngt speciellt alls... för min familj firar inte nyår direkt om jag säger så!:(
Även fast jag vill göra ngt roligt på nyår!:P

Mina vänner ska väl göra ngt roligt medans jag sitter hemma och tittar på tv som vanligt... finns inte så mkt annat att göra. :P

2012

Jag hoppas att ni inte tror på det där att världen ska gå under! Skitsnack bara!
Okej, mayaindianernas kalender tog kanske slut, men vad fan gör en ny!
Ahh.. blir så irriterad när en massa säger- Snart går världen under!
Allvarligt, sånt där tror man inte på!

..........................................................................

Kram Ronja:)♥

Kommentarer
Postat av: jessica

jättesöt är han, håller med! :)

2012-01-01 @ 14:54:11
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0