Novell, sjukt roligt!

Cha cha Bloggen! ^^

Idag var det novell i skolan vilket var jätte roligt att se alla i så fina kläder! ;) Men det tråkiga var att det ar min sista novellmiddag i skolan:(, blir ingen nästa år för mig för då är man på Högbergs.

Alla var jätte fina idag och jag tog ju m snart med bilder fråed mig kameran! Så det kommer att komma en liten  novell idag, det är typ 7 bilder jag tänker lägga upp nu och det blev typ 180 st efter att jagf har raderat några från minnseskortet! Men det var inte bara jag som fota, det var flera som tog kameran och fotade lite gramnn. :)
Maten var jätte god dwet var nått kött med potatisgratäng, mummsigt!
Och till efterrätt var det någon chockladkaka med citronmosse och hallon! Sjukt gott!

Lite bilder nu då!
 
Jag och Evelina♥
Hon var jätte fin och som ni ser har båda vi håret åt en sida vilket rätt så många hade idag!


Fyra fina tjejer-Fanny, Julia, Elin och vicky! ♥
Ni var jätte fina! ♥


Grabbarna som chillar i sofforna!


SO och svenska läraren Daniel, ville också vara med på bild!


Vår snygga klass! Så otroligt fina alla är♥, tråkigt att kevin inte syns!

Så han kan få en egen bild!:P

Coolingen Kevin! :)

Och nu en bild som Rebecka kommer att ta av mig men det är helt okej!
 För hon vill ha en sådan såg jag på bloggen hennes!


Så söta de är- Rebecka och Max:)

Kommer nog flera bilder kanske imorgon!


Idag var jag även med i tidningen också, eftersom jag ska sjunga imorgon på våran julshow vilket ska bli jä
tte roligt hoppas jag och att vi får in lite pengar till klassen! Efter som att det var med i arbetarbladet så kanske det kommer lite människor dit också, man kan ju alltid hoppas!

Så man tar med sig kameran på äventyr imorgon också och hoppas på att få några bra bilder därifrån också!
Ska fixa lite greor nu och plocka undan klänningen innan det händer något med den och sedan tita på Vampire diaries på datorn!
Man har ju inte kanal 6:P

Kram Ronja:)♥♥♥


Kommentarer
Postat av: beeeckiz

fett fina bilder! älskar bilden på mig och max :D hihi men den blev så liten när man kopierade :( kan inte du skicka den till mig? <333

2011-12-09 @ 22:44:18
URL: http://beeeckiz.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0