Merry Christmas Everybody! ♥

God Jul för er som inte kan Engelska! ♥♥♥

Har inte bloggat på länge nu och det finns anledningar till det!
Dagen har varit jättebra änså länge!
Bara lite tjafs men det är helt normalt!
Har öppnat ett paket, från Biggan!
Det var en svart tröja som det stog "Don´t dream your life, Live your dreams" på! :)
hihi, Med färgen silver! :D ♥ Tack syster!

Alla mina pengar har gått åt till alla paket så jag hoppas att alla blir nöjda med de dom får av mig! ♥
Och kan någon människa vara lite social nu på jolafton!
Har lite tråkigt! Skicka ett sms! :P

Hoppas att er jul blir rolig och trevlig, vilket jag hoppas att min blir! ♥♥♥

God Jul Ronja♥♥♥



Kramis Ronja:D♥


Kommentarer
Postat av: frida

god jul! ronja! :D

2011-12-24 @ 16:40:15

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0